De senaste tre åren har jag föreläst, bloggat och debatterat flitigt. Jag har föreläst inom sociala medier, employer branding, CSR och hållbarhet, webbanalys, epostmarknadsföring, krishantering, mobilitet, IT, digital marknadsföring och ehandel.
Varje uppdrag har varit unikt och krävt mycket förberedelser. I år hade jag tänkt ligga lågt och prioritera mitt ”9-5” jobb – men några framträdanden har jag ändå smugit in!
Här föreläser jag i vår
- 23 februari: SSMX – Om annonsering på Facebook (rösta på Karins och min session!)
- 18 mars på Berghs School of Communication – Om kanalval och marknadsföringsstrategir. Länk till presentation
- 18 mars på Berghs School of Communication – Om webbanalys och ROI. Länk till presentation
- 23 april: Adobe Summit – Om mätning och webbanalys
- 15 maj: Business As Usual – Om trender inom digital affärsutveckling. Anmäl dig här och få 500 kr rabatt!
- 30 maj: Nordic eCommerce Summit – Om epostmarknadsföring
(Bild från senaste Webbdagarna: en skeptisk Therese fotad av @deeped)
Nu blev jag pepp på att ta tag i mina egna föreläsningar!