1. Apollo låter gästerna svara
    Kunde inte låta bli att dela detta idag, snacka om transparens och kundfokus! På Apollos webbsajt finns knappen ”Fråga en gäst om detta hotell”, när du klickar på den öppnas ett mejlformulär till en gäst som bott på det aktuella hotellet. 65 procent av de som ställer en fråga får svar inom 24 timmar och Totalt har 35 425 personer sagt att de gärna är med och svarar på frågor från andra kunder om ett hotell. Verktyget som används för publicering betyg och kundkommentarer är det engelska Reevo.
  2. Whitepaper om Marketing Automation
    Jag funderar rätt mkt på produkter inom Marketing Automation nuförtiden, framförallt för att jag vill kunna mäta kvaliteten på leads och trafik, erbjuda en skräddarsydd upplevelse på vår webbplats och inte chansa på vilka marknadsföringsaktiviteter som ger ROI. På Internetworlds sajt kan du som registrerar dig kamma hem ett gratis whitepaper i ämnet. Rekommenderas för alla som jobbar med digital marknadsföring.
  3. The legal risks of doing business online
    Många företag vet inte att det kan stå dem dyrt att publicera texter och bilder som skyddas av copyright, visa andras logotyper på sin sajt eller skicka ut nyhetsbrev till ovetande kunder. Den här videon är 1h lång och leds av rättsexperter på företaget Podlegal. En varm rekommendation för dig som vill förstå dina juridiska rättigheter och skyldigheter!
Från apollo.se
Från apollo.se