Therese Reuterswärd

din konsult inom ehandel och digital marknadsföring

Det här är Social shopping

Idag stapplade jag hem från jobbet alldeles för sent, efter att ha debatterat målsättningar för året, prioriteringar och kanalstrategier. Så jag kände att jag behövde pigga upp mig med ett besök på Kicks.

Det första fick jag syn på när jag kom in, var ett nagellack som jag sett @lipgloss_bitch posta på Instagram. Det adderade jag genast i varukorgen!

Och mina!! Polka.com #opi #nailpolish

A photo posted by Helena (@lipgloss_bitch) on

Medan jag gled runt bland hyllorna checkade jag in i butiken via Foursquare, och upptäckte att @HMetsis innehade borgmästartiteln. Postade en bild för att förstärka min närvaro. (Kicks is MY playground, biatch!)

kicks

En bit bort fick jag syn på Isadoras produkthylla och tänkte direkt på @ulrikaru som jag aldrig har träffat men som brukar twittra och blogga om sitt jobb på Isadora. Vips, så försvann ett par coola Magnetic Nails-lack ner i korgen.

Alla vi som lider av vintersköra, skiviga, torra naglar vet att en bra nagelstärkare kan återställa lite av händernas förlorade glans. Jag ville inte chansa så jag surfade in på kicks.se i mobilen för att läsa lite recensioner först. Som tur var så var användarna överens om att det billigare lacket inte var ett dugg sämre än de dyrare varianterna, så det fick bli en Depend Powerflex Nagelstärkare.

kicks_nagelstarkare

Och väl hemma i lägenheten så bloggade jag om dagens shoppingrunda.

Där har ni beskrivningen av Social Shopping gott folk!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.

Tillbaka till toppen