I dag går jag från 6 till 18 kategorier på bloggen, vilket känns rätt medan jag känner mig peppad att fylla dem alla med innehåll. Jag har läst om hur man sökoptimerar sin WordPress-blogg men tyvärr är många av råden inte anpassade efter en wp-blogg med fler Posts än Pages. Därför blir det ingen förändring av taxonomin /%postname%/, men däremot en mer logisk presentation av de ämnen jag skriver om!
Vad tror ni om det här?
Digital marknadsföring | |
#ThereseTipsar | Ett veckosammandrag av nyheter från ehandels- och onlinevärlden |
Sociala Medier |
Lärdomar, råd och tips om sociala medier
|
Webbstrategier |
Planera och lansera digitala kanalstrategier och kampanjer
|
Sökmarknadsföring |
Tips och erfarenheter om sökannonsering och sökmotoroptimering
|
Content marketing |
Innehållsmarknadsföring, kuratering och bloggstrategier
|
E-handel |
Försäljning, distribution och konvertering på nätet
|
Mobil marknadsföring |
Mobilen som sälj- och marknadsföringskanal
|
Webbanalys |
Hur man mäter konvertering och försäljning från digitala kanaler
|
E-postmarknadsföring |
E-postmarknadsföring och nyhetsbrev
|
Lite mer personligt | |
Min vardag | Personliga inlägg om jobbet, karriären och fritiden |
#GetThingsDone |
Tips för att bli mer produktiv, få saker gjorda och minska stressen
|
#ThereseTycker |
Therese tycker till, förkastar eller bejublar digital kommunikation och marknadsföring på nätet
|
#ThereseTräffar |
Möten och intervjuer med intressanta företag och folk i webbranschen
|
#ThereseSvarar | Svar på frågor som jag får via mejl och i möten. Enkäter och frågestunder |
Föreläsare | |
Föreläsningar för företag |
Föreläsningar för företag, organisationer och myndigheter
|
Föreläsningar för skolor |
Mina kurser och utbildningar inom digital marknadsföring
|
Nu borde jag väl också anpassa mitt WordPress-tema så att det visar beskrivningen för varje kategori? Hur gör man det snyggast?